هفته نهم و دهم پس از جراحی لاغری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 دی 1400
بازدید : 253
نویسنده : mozhgan

هفته نهم بعد از عمل لاغری

 مصرف مواد غذایی زیر در وعده های غذایی کوچک به نفع شما است:

پنیر رشته ای موزارلا و یک موز یا سایر میوه ها و سبزیجات تازه ۲ عدد هویج کوچک ماست و توت های تازه تخم مرغ آب پز و ½ فنجان آب سبزیجات بدون نمک

بیشتربخوانید... عمل لاغری بازیگران

نکته:

حدوداً دو ماه پس از جراحی چاقی ، ممکن است شما متوجه بازگشت حس گرسنگی شوید. مراقب باشید که در این ماه تمام تلاش خود را برای مدیریت اشتها انجام دهید. چند نکته مهم در خصوص هفته نهم بعد از عمل لاغری به صورت روزانه ورزش کنید کسانی که بعد از جراحی لاغری ورزش نمیکنند احتمال دارد که دوباره هرچند به صورت محدود و کم، وزن بگیرند و چاق شوند از ورزش های سبک شروع کنید در این هفته ۱۰ تا ۳۰ دقیقه در روز پیاده روی کنید

بیشتربخوانید... شکست جراحی لاغری

هفته دهم بعد از عمل جراحی لاغری

 چند نکته در خصوص رژیم غذایی این هفته در این هفته همچنان باید تابع دستورالعمل های ساده متخصص جراحی لاغری باشید. شما هنوز نباید غذاهایی بخورید که برایتان ممنوع است و هیچ سودی برایتان ندارد. هر ماده غذایی را با احتیاط مصرف کنید و مراقب میزان خورد و خوراکتان باشید.

بیشتربخوانید... بای پس معده بهتر است یا اسلیو

ریزش مو عارضه قابل پیشگیری هفته دهم

 ریزش مو بعد از عمل جراحی لاغری (اسلیو معده ، بای پس معده ، جراحی ساسی معده و.... )یکی از بزرگترین نگرانی هایی است که افراد بعد از عمل جراحی لاغری داشته باشند. این عارضه می تواند یکی از ناخوشایندترین عوارض جانبی منفی عمل باشد. این ریزش موی طبیعی که در ۳-۶ ماه اول بعد از جراحی چاقی وجود دارد، تلوژن افلوویوم نام داد. این فرآیند، واکنشی است که در اثر استرس متابولیک و هورمونی یا داروها ایجاد می شود. بیشتر بیماران، حدود ۳ ماه بعد از عمل (حدود هفته دهم بعد از عمل لاغری) شروع به ریزش مو می کنند. افزایش ریزش مو می تواند چندین هفته تا ماه ها ادامه داشته باشد. با رعایت برخی نکات میتوان به راحتی از ریزش مو پیشگیری کرد.

منبع: مجله تناسب اندام





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com